Perrisblogg

My trip to Rodes

Publicerad 2010-06-30 12:39:53 i Allmänt

jag har varit två veckor på Rhodos. Det var underbart vi hadde massor med skoj. Vi badade nästan alla dagar utom några då vi gjorde utflyckter. Bland annat hyrde vi bil och körde runt ön. Och stannade på tre ställen först i Lindos sedan på en strand och badade och till sist fjärilsstaden. Det var en rolig resa vi gjorde vi hade hyrt en cab. En dagvar vi inne i Rhodos stad vi var till gamla stan och nya stan. nu kommer lite bilder från Rhodos.

Stranden

Hotellet som jag bodde på

En karta av Rhodos

en Resturang som jag tyckte var fin när solen gick ner.

HA DET GÖTT P.

Onsdag!

Publicerad 2010-06-09 16:55:57 i Allmänt

Idag är det onsdag och det är bara 1 dag kvar till skolvaslutningen och 2 dagar tills jag far till stockholm. på skolan har vi haft ute dag men det var fint väder på morgonen och på eftermiddagen började det nästa spöregna så vi fick spela fotbollsbränboll i regnet alla blev blöta så vi slapp plocka skräp som vi skulle ha gjort men vi är glada att vi slapp det. jag längtar jätte mycket tills jag far till Rhodos. jag ska berätta lite om min klassresa till paradisbadet.
först på morgonen åkte vi till busshålplatsen  vi skulle träffas 07.45 eftersom bussen gick 08.05 efter det gick vi på bussen och åkte dit. vi var framme 09.40 och vi gick från bussstationen i ö-vik och gick till badet men dom hade inte öppnat än efter ett tag öppnade dom. vi badade och hade roligt innan vi for hem målade vår lärare naglarna på dom som ville. Sedan hade föreldrarna gjort i ordnig en grillfest alla skulle ta med sig det dom skulle äta till varmrätt och till efterrätt. sedan på kvällen såg vi på film och hade det bra. Sedan sov vi över på skolan men dom flesta var vakna bland annat jag. det var några som hade bestämt sig för att vara uppe hela natten alla förutom viktor klarade det. MIN KLASS ÄR UNDERBAR ÄLSKAR ER ALLA!

HA DET GÖTT P.

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg