Perrisblogg

Livet...

Publicerad 2011-04-04 16:29:55 i Allmänt

Idag blev jag,Linnea,Anton och Robin klar med våran låt som vi skrivit på musiken och svenskan.  Den är bra men den är ganska sorlig men livet är sorligt ibland. Men livet är inte bara sorligt det är roligt ibland också hoppfullt och härligt.

Men här kommer den:
Vers 1:
Jag sitter här, Ensam kvar
Har tappat allt som jag har
Jag vet inte vars du finns, Inte vars du är
Men allt jag vill är att du ska vara här
Ref:
Nu finns bara våra minnen kvar
För du är borta och
Alla stunder vi delat dom känns nu så korta x2
Vers 2:
Jag såg när du gick över vägen
Jag såg när bilen kom
Det känndes som att tiden stod still
Att få tillbaka dig är det ända jag vill
Ref:
Nu finns bara våra minnen kvar
För du är borta
Alla stunder som vi delat känns nu så korta x2
Vers 3:
Jag älskar dig, Och kommer alltid att göra
Och jag hoppas att du, Kanske  detta kan höra
För vi kanske ses i himlen
Ref:
Nu finns bara våra minnen kvar
För du är borta och
Alla studer som vi delat känns nu så korta x1
Aja nu måste jag göra läxorna HA DET GÖTT KRAM P.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela