Perrisblogg

Heej

Publicerad 2009-12-11 15:02:45 i Allmänt

Nu var det ett tag sedan men det är därför jag har inte haft internet på två veckor men det känns extremt bra att jag har det nu i veckan har det hänt en massa grejer min mamma har fyllt år och jag har haft fult att så in julklappar och köppa alla julklappar men jag är som tur snart klar iadg har jag lyssnat på luciatåget på min skola det var bra men det var ganska långt så man blev ganska trött men men i onsdags var jag på en as bra hockey match björklöven-mora det blev 3-1 till mora men mora var helt enkelt bätre för den här gången men nästa gång vinner dom mot mora för dom var ju nära hela tiden att göra mål men helgen kommer nog att bli perfekt för man kommer att göra massor med roliga saker! men nu kommer det en bild för jag har ju inte lakt in någon bild KRAM P.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela