Perrisblogg

Hej snart är det jul!

Publicerad 2009-12-16 18:06:36 i Allmänt

Hej nu är det bara 7 dagar kvar tills det är julafton det är fett bra! ååå jag vet faktigst inte vad jag ska köpa till mina klasskompisar i julklapp jag måste komma på det innan lördag men om du har något tips så kan du säga det men det får max kosta 50 kr och det får inte vara godis och det är bara 4 skoldagar kvar till jullovet.Eftersom man inte har några läxor för vi har läsvecka så det känns skönt! men jusst nu sitter jag bara här och har det bra för jag sitter i soffan och ser på tv! men ni som läser det här ska en bra jul och ett gott nytt år KRAM P.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela