Perrisblogg

Stan<3

Publicerad 2010-04-30 09:13:48 i Allmänt

Idag ska jag på stan med mina vänner sara och linn. det kommer bli fett nice vi ska shoppa lite. Jag ska ta bussen som går 11.38 hemifrån mig och dom ska ta en annan buss som går hemifrån dom. men innan det ska jag fixa mig iordning och kanske hinner jag träffa simon om han är vaken jag ska kolla. idag då är det ju valborg så jag ska vara med min underbara vän lydia och vi ska gå på en brasa som finns här där jag bor.vi ska äta med vära familjer och dom är värsta bästa kompisar så i onsdags bakade jag en tårta till ikväll. HA DET GÖTT KRAM P.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela