Perrisblogg

Äntligen helg efter en vecka i skolan!

Publicerad 2010-08-27 20:05:56 i Allmänt

Nu har jag inte skrivit på ett tag det är därför jag har haft fullt upp med skolan. det kommer att bli mycket mindre blogginlägg på den senaste tiden för jag måste börja satsa på skolan. Men nu ska jag berätta vad jag har gjort i veckan.
Måndag: började skolan så det blev mest slapp när jag kom hem för jag var så trött.
Tisdag:hade vi sovmorgon för vi inte hade a-pass för vi har inte fått någon handledare det var bra men man är trött efter sommarlovet det märks på alla.
Onsdag: började alt på riktigt efter schemat.
Torsdag: hade vi vanliga lektioner men det var ganska dåkig info om vad vi skulle ha för gympa men det blev bra tillslut förutom att jag stukade fingret (jag har alltid otur) när vi körde spökboll på gympan.
Fredag: efter skolan har jag varit med Simon och Nathalie vi var i en gunga och gungade jag och Simon nä det spörenade efter det frågade vi Nathalie om hon ville vara med oss så hon kom när det hade slutat regna så då gungade vi ännu mer. Sedan efter ett tag var jag tvungen att gå hem och äta så nu efter att jag har ätit ska jag gå ner till familjen och se på tv med dem och mysa med dem för det är ju dags för Fredagsmys!
HA DET GÖTT KRAM P.
  
Nu kommer det lite mer bilder från betnesand!



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela