Perrisblogg

Helg!

Publicerad 2010-08-08 12:52:22 i Allmänt

i fredags var jag på stan med Lydia. Och vi shoppade för alla affärer har typ rea nu så det är jätte biligt överallt. Men jag köppte ett linne på monki för 80 kr igentligen kostade det 180 så jag sparade 100 kronor.Lydia köppte en tröja för 40 kronor på monki. Ilördags hade vi besök av mammas jobbarkompis och hennes familj. Det var roligt förutom att hennes yngsta som heter Ester följde efter mig över allt. Så jag fick inte vara med hennes storebrosa och hennes storasyra för då skulle hon vara med. Men då gjode vi så att v i sjöng singstar och spelade buzz så fick hon och hennes andra storebror kolla på dem ville vara med men det fick dem inte haha. men det blev så hilma varmt där inne eftersom alla var där så jag var tvungen att gå ut och då skulle hon följa med så vi hoppade studsmatta ett tag. Innan dem kom var jag och Sophia och mamma på stan och ficksade lite saker tills dem skulle komma för vi bjöd på mat och efterrätt det var väldigt gott. I dag är det dåligt väder så det blir nog en inne dag men det regnar inte längre som det gjorde förut. Men idag ska jag vara med simon för jag har inte träffat honom på jättelänge så det kommer att bli roligt. HA DET GÖTT KRAM P.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela