Perrisblogg

Längesedan.

Publicerad 2010-08-05 19:36:54 i Allmänt

Nu är det länge sedan jag skrev något på min blogg men det är för att jag inte har haft något att skriva men det här inläget kommer nog att bli långt. På den senaste tide har jag typ bara varit med Lydia men ett sommarlov utan henne går inte. Jag och Lydia har gjort massor med saker men jag kan inte rada upp allt för det kommer att ta år. Men jag ka berätta lite vad vi har gjort. vi har hoppat studsmatta,varit på strömpilen,sett massa filmer och fyndat gratis kläder, varit på bio. Idag har vi varit på bio vi såg letters to juliet den  var verkligen bra den måste ni se. Men jag har inte bara varit med Lydia jag har varit med familjen också vi firade Sophias 16 års dag med att far apå all star dem har väldigt god mat. och var en dag i klabböle. men tiden som har varit över har jag hunnit sticka nästan en mössa den är nästan klar. föra helgen var det uff och jag var och kollade på mitt lag det gick inte så bra för dem för dom mötte bara bra lag fast dem är bra så var dom andra lagen bätre utom ett som dem vann mot. Idag när vi var på maxi för att köpa godis till bion träffade vi simon det var längesedan jag träffade honom så det var trevligt. Imorgon ska jag och lydia fara på stan och shoppa och vi ska bli bjudna på lunch av hennes pappa på Rhodos dem har väldigt god mat där. Sedan på kvällen ska vi ha födelsedagsfika för Sophia med släkten det kommer att bli trevligt ♥. igår när jag städade mitt rum hängde jag upp alla mina halsband på ett ställe och insåg hur många halspand jag har jag behöver vekligen inga fler. Jag och Lydia har fått på hjärnan en väldigt dålig låt men den fastnar lätt i can livedive without you från american idol http://www.youtube.com/watch?v=2LTLEVC-sfQ men nu ska jag gå mer och spela the sims ha det gött KRAM P.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela