Perrisblogg

Skolan börjar igen.

Publicerad 2010-08-25 22:07:12 i Allmänt

I dag har det varit min andra riktiga skoldag. Det har varit roligt att börja 7 an för vi har fått tre nya i min klass. men det dåliga är att jag går i A i stället för B ni skulle veta hur sur min storasyrra blev för att jag inte kommer få henes gamla lärare. Jag gillar min skola men den är lite skum för man får typ inte veta något i förväg när det gäller info men det blir altid som det blir. ne nu ska jag ta och sova för jag har musik 8.10 i morgon medans killarna i  min klass har musik 9.05 så dem har sov morgon tills dess fubb men i kommer att byta efter lovet så det är ju bra. HA DET GÖTT KRAM P.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela