Perrisblogg

Bio <3

Publicerad 2010-12-26 11:35:39 i Allmänt

Idag ska jag på bio med hela tjocka släckten på mammas sida. Det är min morbror som har fixat det han har gett alla syskonbarn en biljett gratis med dem vuxna kommer att få betala biljeterna.
Men innan det är det fika hos min ena morster. Sedan ska vi åkta tillsamans dit ner. vi ska se narnia i 3D jag tror att mormor kommer bli förskräkt för hon gillar inte när saker kommer nära och nu ska vi se så att det blir nära.

HA DET GÖTT KRAM P.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela