Perrisblogg

Fredag :)

Publicerad 2010-12-17 19:18:30 i Allmänt

Idag är det Fredag och det är bara 7 dagar till julafton jippi jag älskar julklappar specielt att ge julklappar <3 Nu är det bara två dagar kvar av den här treminen. stolt snart klarat en tremin med mkt läxor och ibland svåra stunder.
Idag på skolan hade jag,carro,linn och signe bestämt att vi skulle byta julklappar men problemet med det är att signe var sjuk och jag skulle ge till henne så jag och Carro gick till Signe när Linn hade farit hem.
Carro fick sin julklapp av signe då vi var där och jag fick  av Linn  och Linn fick av Carro.
Imorgon är det lördag och då ska man på hejdå fika hos några grannar innan dem far till usa och är där i ett halv år.
Får hoppas att dem har det bra på andra sidan jordklotet.
HA DET GÖTT KRAM P.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela