Perrisblogg

Luciavolley :)

Publicerad 2010-12-13 21:06:52 i Allmänt

Idag på luciavolleyn blev allt misslyckat!
1. För våra kostymer såg inte verkliga ut och dem var inte så bra att dem fick ett pris. vi var nämligen översköra sjuklingar för början men det blev något helt annat!
Men jag tycker att dem var bättre än några tjejer i b som var ninja turtels men dem fick 5 eller så var det 4 pris.
2. vi fick bara möta nior i tuneringen så det gick inte så bra för oss men vi vann en match mot några som var avatar.
NÄSTA ÅR HOPPAS JAG ATT VI HAR EN SÅ BRA KOSTYM ATT VI VINNER FÖRSTA PRIS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela