Perrisblogg

Hej idag fyller jag år!

Publicerad 2010-02-07 15:54:13 i Allmänt

hej idag fyller jag år och igår hade jag ett as nice party med mina kompisar vi sov i en lokal m.m men nu ska jag skriva vad jag har fått 1. en björklövenkopp 2. en björklövenpuck 3. pengar 4. en trisslott 5. tre filmer 6. absolute music 62 7. ett kalaha 8. en chokladkaka 9. tre fina halsband 10. ett par örhängen 11. presentkort på kapphal 12. presentkort på guldfynd 13. presentkort på Hm 14. en vit tröja med svarta prikar på 15. hårsnoddar 16. hårspännen 17. biokort laddat med 200 kr 18. två gulliga pennor 19. kallaha 20. en ny bad hair day mössa 21. en tunika 22.leggins 23.smink det var allt som ja har fått ha det bra KRAM P.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela