Perrisblogg

hej och hoj!

Publicerad 2010-01-30 14:55:05 i Allmänt

hej nu sitter jag och lyssnar på sweet kissin´ in the moonlight då tänker jag på badet med Klara,Sanna,Lydia med fl: den fick 10 poäng av oss vi gav poäng till alla låtar vi lyssnade på men idag har jag varit ute det var så kalt - 16 det var inte lika kalt som det var för några dagar sedan för då var det -22,5 men det var tillräkligt kalt men vi gick en lite sväng oc kollade hur det såg ut om man kunde ta sig in utan skidor där det gick men det var ganska jobbigt för man sjönk ner as mycket så då blev det jobbigt ha det bra KRAM P.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela