Perrisblogg

En underbar Torsdag<3

Publicerad 2010-05-20 17:29:22 i Allmänt

Hej idag har det varit väldigt varmt en underbar dag torsdag som brukar vara dom långa men idag blev den kort med bara två lektioner och vi fick sluta efter att vi hade haft vattenkrig mot 6A då var klockan kanske 13.30 annars brukar vi sluta 15.25 så det var fantastigst efter det gick jag och Moa hem till mig sen bestämde vi träff med Simon vid maxi bron och sen därifrån cycklade vi till maxi och köpte glass det var gött bätre än så här kan ingen underbar dag va fast den kunde varit bätre om jag inte skulle ha glömt nyckeln hemma så jag,Moa och Simon var utelåsta men det gjorde inget för vi hade roligt ändå för det är ju så fint väder. Igår var jag med Moa,Simon,Sara,Linn och Johanna vi badade i nydalasjön det var skönt det var 19 grader ivattnet det var väldigt skönt efter det for jag och Sara på fotbollsträning det var roligt men ganska jobbigt för jag har inte spelat fotboll på jätte länge men det gick ganska bra fast nu har jag ont i musklerna efter det
HA DET GÖTT KRAM P.
 

Kommentarer

Postat av: mongojohanna:)

Publicerad 2010-05-22 18:23:50

Det var fett kul att bada ju!:) förutom att jag blev nerputtad då:p

Postat av: Perry

Publicerad 2010-05-30 20:56:36

ja det var det det var ju bara roligt att du ramlade i <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela