Perrisblogg

Lördag med Jennica!

Publicerad 2010-05-01 19:27:21 i Allmänt

idag är jag med Jennica vi hr gjort massor med saker som är roligt.
vi har spelat fotboll med en opumpad boll det var roligt för vi råkade skjuta den på grannes tomt typ några tussen gånger hehe <3
 vi gillar inte deras träd som är i vägen hela tiden för fotbollen som far lite var som hälst. desamma med deras buskar. sen har vi spelat kort jag ägde ut jennica trodde att jag fuskade men det gör jag inte jag har bara taktik och skils. vi har sett på avatar också den äger sönder men man  blir sugen att se vad som händer efter att han slår upp ögonen. man blir också extremt trött av att se en så lång fast bra film.nu ska vi gå ut och spela med vår opumpade boll och försöka att den inte träffar det hilma trädet som står ivägen. det bordes kapas ner tycker jag. sen efter att vi gjort det ska vi äta paj. men jag glömde säga att vi har ätit av min chokladtårta som jag har bakat. det gjorde vi när vi såg på avatar. sen ikväll kanske ska se på körslaget tillsamans det är ju final ikväll
HA DET GÖTT KRAM P.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela