Perrisblogg

LÖRDAG!

Publicerad 2010-05-01 10:19:25 i Allmänt

hej idag är det lördag och det är andra dagen man är ledig för jag var ledig igår det blir som en lång helg. idag ska jag bara ta det lungt här hemma och kanske göra lite läxor det är aldrig fel. i min klass skriver vi en valfri berätelse och jag funderar på skriva lite på den idag har har skrivit 14 sidor men den är inte klar än. sen i kväll ska jag se på körslaget med min familj det är ju final i kväll.undra vem som vinner.Jag saknar mina vänner så! kan jag inte få träffa dom snart det känns som att det var hundra år sen jag träffade dom iallafal några vänner vissa träffar man ju i skolan varenda dag det är ju roligt för i skolan hittar man på massor med roligt.    Här kommer en dikt som jag tycker är fin.
Jag har mod.
Men det bäsra är att jag har en sak i mitt blod.
Jag tar all skit.
jag tar all smärta.
För jag har en sak i mitt hjärta 
DET ÄR DU!
 
 HA DET GÖTT KRAM P.

Kommentarer

Postat av: Zannah

Publicerad 2010-05-01 13:40:16

ja tycker samma men vi kan väl fundera på att ses alla det var ju ett tagsen:( eller vad säger du? du vet nog vilka jag menar. sen hoppas jag vi ses imorrn du kommer väl på pajfesten jag ska iallafall dit I HOPE YOU COME!! love you <3

Postat av: Perry

Publicerad 2010-05-01 20:59:43

det skulle vara roligt men jag vet inte riktigt. jag vet vilka du menar jag måste berätta en sak till dig imorgon. jag kommer imorgon jag ska sjunga på pajfesten imorgon vad ska ni ha med för paj? vi ska ha en tacopaj<3 love you to <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela