Perrisblogg

Måndag!

Publicerad 2010-05-31 18:25:48 i Allmänt

Ídag är det måndag och det är bara 11 dagar till det är sommar lov och 12 dagar tills jag far till stockholm. jag ska fara till rhodos med mina familj och våra bästa vänner dom är som i våran famlij. vi ska bo på ett hotell som har alinklucive och är nära stranden med havsutsikt. vi ska vara där i 14 dagar och bara ha det roligt tillsamans och ha semester! eftersom jag inte har skrivit på ett tag ska jag berätta vad som jag ha gjort jag har hunnit med massa men jag ska bara berätta lite kort om helgen.

Fredag
: var jag med Simon,Moa,Lydia och lisa vi var ute och gungade i en gunga sedan gick vi hem till Lisa och körde eye toy sport sen på kvällen var jag med Moa,Syrran,Hugo,Kristina,Tobias,Emanuel och Anders.

Lördag: Var  jag på stan med mamma,syran,mormor och lydia vi shoppade jag köppte en kläning till en tjej som jag var på kalas hos i söndags men det ska jag berätta om sedan syrran köppte kläder mamma köppte skor lydia köppte en morsdags present och jag vet inte vad mormor köppte för hon gick bara med oss i början och ett tag innan vi for hem.

Söndag:
målade jag ett gammalt sängbord som blev snyggt som jag kan ha i mitt nya rum. Sedan på eftermiddagen for jag på ett barnkalas och hon fick kläningen som jag köppte hon hade kalas på megazone vi körde fortet jag ägde hehe efter det fick vi tårta och godis det var riktigt gött för jag har inte ätit godis på länge för jag har godis förbud till skolavslutningen men jag får äta om jag får av någon. 
 









Lite bilder ha det gött P.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela