Perrisblogg

Måndag

Publicerad 2010-05-03 20:49:34 i Allmänt

idag har jag gjort mycket olika saker bland annat på skolan på rasten då gick vi till en konteiner och där fanns det oöppnad mat så några killar tog sen efter det var det ganska lång tid kvar på rasten så vi stanade och jag filmade när dom andra hoppade studsmatta hos viktor. efter det var det lektion igen efter skolan var jag och några kompisar på maxi efter det gick vi till robin och kollade på hans kanin Alice. och såg på Avatar den är en av dom bästa filmer som jag har sett. sen när jag kom hem åt jag chiken nugets och ris det är väldigt gött efter det har jag gjort läxorna och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra men jag tror att jag ska skriva lite på min berätelse så ha det gött
 KRAM P.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela