Perrisblogg

Söndag

Publicerad 2010-05-02 20:15:01 i Allmänt

Idag har jag varit på pajfest det fanns mycket olika pajer som man kunde välja mellan. Jag tog tacopaj,brocolipaj och ost och skinkpaj alla pajerna var goda. Sen fanns det efterrätt det var en god chokladkaka. Dom hade frågat om jag och min syster ville sjunga där så jag och hennes kompisar sjöng. Sen när jag kom hem skrev jag på min berätelse som vi gör på skolan jag har komit upp i 16 sidor. och efter det har jag sätt på GG det är bara och nu ser jag på wipeout det är väldigt roligt dom ger så taskiga komentarer. Men imorgon är det måndag ååååå man borde ha längre helg fast man var ledig ifredags för vi var på skolan när det var öppethus det är ju skönt att vara ledig på en fredag. men nu ska jag kolla wipeout så ha det gött
KRAM P.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela