Perrisblogg

DÅLIG ONSDAG!

Publicerad 2010-10-27 17:55:45 i Allmänt

Idag är det ONSDAG och både CARRO OCH RUBEN OCH LYDIA är SJUKA vad ska jag ta mig till det finns inget att göra. Det var tänkt att jag skulle vara med RUBEN OCH LYDIA idag men ne då jag ska ha så otur att jag inte ska kunna vara med dem. och Carro är sjuk har varit det hela veckan så hon kan jag inte vara med heller. men jag har varit med LINN OCH SIGNE det var roligt :-)
Jag får väl läsa lite i min bok som är sååååå bra!
HOPPAS DEM BLIR FRISKA SNART!
HA DET GÖTT KRAM P.

Kommentarer

Postat av: C A R O L I N E

Publicerad 2010-10-27 18:27:06

naaaw;* javeet, måste bli frisk snart!

vilken bok läser du? ♥

Postat av: PERRY

Publicerad 2010-10-27 18:47:15

jaaa det måste duuuuuuuuu!

jag läser SAKER SOM ALRDIG HÄNDER AV JOHANNA LIDBÄCK!

SAKNAR DIGGGG SÅÅÅÅÅ MKT <3

Postat av: C A R O L I N E

Publicerad 2010-10-28 13:55:38

Sv: i knoooow! har fortfarande ca 38 ;(

SAKNAR DIG OCKSÅÅÅÅÅ! ♥

Postat av: PERRY

Publicerad 2010-10-28 16:50:11

neee vad tråkigt du måste ta hand om dig så att du blir frisk snart

SAKNAR DIG SÅÅÅ MKT ATT JAG INTE VET VAD JAG GÖR!

Postat av: C A R O L I N E

Publicerad 2010-10-29 16:29:27

har bara lite feber nu så vi kanske kan göra

något i morron om du vill?:d<33

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela