Perrisblogg

En vanlig Måndag!

Publicerad 2010-10-04 21:48:32 i Allmänt

Idag är det måndag och då börjar vi med matte och den här veckan har vi vikarie så det kommer att bli långtråkigt på matten.
Eftersom hon inte säger till dem som pratar så man kommer inte att kunna konsentrra sig.
Sedan hade vi språk på språket gjorde jag nästan klart häftet på engelskan så imorgon är det inte mycket kvar.
Efter det hadet vi No med samma vikarie vi gjorde upp eld. och det gick lite för långt så dem tände eld på ett papper.
Sedan hade vi svenska så skulle vi läsa vi läser en bok på en månad sedan ska vi redovisa boken för halv klass.
LUNCH!
På idrotten hade vi pingis,höjdhopp och klättring det var roligt förutom att jag är höjdrädd så jag fick panik bara på den lätta.
efter det hade vi engelska jag önskar att man kunde få sluta efter idrotten.
när den stannade jag och Linn och Signe kvar och pratade vi hade så trevligt att jag glömde att jag skulle baka med mamma. men jag fick panik och rusade hem så att jag inte skulle få skäll för att jag varit borta förlänge.
sedan nu på kvällen har jag varit på innebandy träning det är roligt men jag har så himla ont i mitt dampppp knä!










oroterade bilder med orkar inte rotera!
HA DET GÖTT KRAM P.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela