Perrisblogg

Hemma efter en underbar helg med underbara vänner <3

Publicerad 2010-10-03 15:10:07 i Allmänt

Idag har jag kommit hem från Vännäs. Det känns ledsamt att lämmna dem när man har haft så roligt :(
Men jag ska berätta lite vad jag har gjort där.
jag börjar med fredag.

Fredag:
I fredags åkte vi buss när vi kom dit var klockan 20.00. det första vi gjorde var att välja vars vi skulle sova.
Det blev ett tjej rum två killrum och ett ledarrum.
Sedan började vi bekanta oss med varandra som vi skulle sova med.
vi sommnade inte fören 02.30

Lördag:
I lördags kom allas föräldrar och vi körde fångarna på fortet med dem.
jag fick köra grenen då man skulle ner under huset och leta efter plankor med ett rött x på.
vi åt middag med föräldrarna. 
När dem hade åkt hem satte vi oss och såg en film.
Det blev the last song den är väldigt bra det var andra gången jag såg den. 
När den var slut började vi städa ett av dem tre husen som vi hade.
När det var klart var den 00.00 efter det spelade vi kort till 01.45
Då var vi tvunden att släcka men när vi hade släckt körde vi sanning och konkai killarnas rum.
Det var väldigt kallt i huset som vi sov för i det fanns det ingen värme och ström.
så det slutade med att jag och Ruben låg under samma sovsäck för att hålla värmen.
i går sommade jag 03.00 medans det var några som var vakna ända till 05.00
 
Söndag:
I dag har jag inte gjort så mycket mer än att lyssna på när en kille predikade och ätit lunch.
Innan dem från sundsvall skulle åka hem körde vi kramring <3
Nu är jag hemma och ska kanske börja plugga till no provet på fredag eller kanske slumra i en varm och skön säng?

SAKNAR ER REDAN :-)

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2010-10-05 18:20:31

Saknar dig också massor jag sommna typ halv fyra på fredag hihi :b <3

Postat av: Perry

Publicerad 2010-10-05 18:24:57

Naw <3 haha okej jag sommade ju då ni gick in till killarna <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela