Perrisblogg

LÄXOR! :(

Publicerad 2010-10-12 19:15:32 i Allmänt

Idag Har jag haft nästan en vanlig skoldag.
först på morgonen fick jag veta att jag skulle göra ett prov sedan när jag kom dit skulle jag helt prlötsligt göra två stycken.
vad piss dåligt. sedan på sista lektionen fick vi tillbaks ett engelska prov åååh vad jag hatar prov och sedan på torsdag har jag ett till prov och på fredag ännu ett jag vill inte att dem ska finnas för man får för många.
och Till torsdag glösor och svenska ska det inte ta slut på läxor snart?
Idag efter skolan var jag med Linn och Signe som vanligt vi gjorde lite läxor och gjorde massa roligt.
NU GÖR JAG ÄNNU MER LÄXOR!

HA DET GÖTT KRAM P.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela