Perrisblogg

Fredag :)

Publicerad 2010-09-17 14:51:10 i Allmänt

Idag har jag varit hos tandläkaren. Men jag missade bussen så jag fick hoppa upp på cykeln och cykla dit i raket fart. sedan när jag kom tillbaks gick jag till skolan och träffade alla dem hade precis slutat no:n. Sedan hade vi håltimme så det var ju skönt att inte behöva stressa till någon lektion. Nu har jag kommit hem från skolan och väntar på att någon i denna familj ska komma hem för det finns inget att göra. Men idag har det börjat en ny tjej i min klass som heter Johanna. alla känner typ henne sedan innan så det blir nog toppen.
Här får ni en bild som vi tog på våran håltimme. det är det vi håller på med på våra håltimmar om vi inte är i caffan eller gör något annat.


HA DET GÖTT KRAM P.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela