Perrisblogg

INNEBANDY!

Publicerad 2010-09-21 21:57:23 i Allmänt

Idag är det tisdag och jag har haft träning. Som jag brukar ha på tisdagar. Men nu tränar vi sten hårt eftersom vi bara kommer att möta bra lag i östersund. det enda laget från umeå som vi kommer möta är holmsund och dem är riktigt bra.
Men men nu får jag sluta prata om det fast jag längtar sååå!
iallafall idag har jag gjort läxorna och inte gjort något annat.
Men imorgon ska jag kanske vara med Linn,Sara och Signe det kommer säkert bli jätte roligt vi funderar på att baka hemma hos mig.
Sedan på kvällen ska jag fara på gospel och där ska jag få tillbaks mina Pandatidningar som min moster har kollat i. tack vara henne har jag sålt för 2600 det tycker jag är bra men jag behöver bara 6200 kr för att få en stustemkamera.
Ne nu får det vara bra för idag för nu är det dags att sova
HA DET GÖTT KRAM P.
slänger in en bild innan jag går och sover:

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela