Perrisblogg

Film Och Övernattning!

Publicerad 2011-02-20 18:08:46 i Allmänt

Igår var jag på fa och spelade med mitt band. Efter det på kvällen såg vi på 6 stycken filmer och då var klockan över 5 på natten. sen efter det skulle vi gå dit där vi skulle sova men då var det någon som råkade smälla igen dörren så den gick i baklås,så vi fick inte tag på våra saker fören i morrse. då fick vi sova på ett ställe där det inte fanns några madrasser,kuddar eller täcken. Men det fick gå. Sen nu när jag har kommit hem har jag fått himla ont i huvudet men det är nog att jag sovit så lite och energidrickan.
http://www.youtube.com/watch?v=cSDZCK3PKKw&feature=fvst&ytsession=EcFgGwh85tWoh3Qe-il468DG2iK_SA4V6asI11zVUXpbrmIKKbYGMMtOHPfDqBdQCD9O93yqAMPR0HKjUDTmKeP9FqPeysx65Yj80kzdx1t9CHfweohHK9ZAkXx616ziVdmy4yxfveNfQZ-ujDiHIfCrdSxgnANrkHpAGFK6XdKGf7jUx2gb4hvbx8jSNUL-n26_Z2oDoCFSaJOXZipFt937WQDtd6mVKarRI2qc5u-G5CuP9rvDtEupxi1-C4vkqBjvC_tVpnMVJEonkhjeeREJPJB32Ygc
HA DET GÖTT KRAM P.

Kommentarer

Postat av: Beccispeccis

Publicerad 2011-02-22 18:36:46

Hehe najsig blogg du har,<3

Saknar dig som jag vet inte vad;)

aja byebye

Postat av: PERRY

Publicerad 2011-02-22 18:53:15

Tack dsm <3

Saknar dig också sjukt mkt måste träffas snart!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela