Perrisblogg

Har sjungit för Lisa Miskovsky!

Publicerad 2011-02-27 15:46:29 i Allmänt

Idag har jag sjungt för Lisa miskovsky och det var så häftigt! Hon var och sökte upp en av mina kompisars mamma som hon blivit tipsad om att söka upp.
Vi fick sjunga med Henne när hon sjöng är glad att dem sökte upp just henne eftersom att hon är sjukt duktig på att sjunga.
BTW! Igår var jag på stan med Lydia för hon ville dra med mig dit för att göra mig glad nu när min kille har dumpat mig för en annan :( Så vi hade jätte roligt på stan vi shoppade och skrattad m.m Sen när vi kom hem kom Lydias kille hit och vi hade roligt sen efter en stund ringde vi carro och hon kom. Sen spelade vi uno med alla korten det gick inte så bra!
Bilder kommer snart!
HA DET GÖTT KRAM P.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela