Perrisblogg

Måndag :(

Publicerad 2011-01-24 18:39:27 i Allmänt

Idag är det måndag igen då. Den började bra men nu slutar den med att man har väldens huvudvärk och ont i hela kroppen och mår illa. Hur ska det sluta?
Hoppas att den slutar rätt på bra i allafall. Ska se på familjen annulunda och efter det blir det spårlöst. Det är ett br asätt att sluta måndag kvällen innan det blir tisdag och det är skola. Men tisdagar brukar vara rätt okej men sen kommer onsdagen som brukar vara en av dem bästa dagarna i veckan.
Den är mitt i veckan och på vet man att det bara är två dagar kvar tills det är helg.
Vilken är din favorit dag?
Jag missade solsidan igår för att jag såg på Eclipse så jag ska gå och kolla på det nu.
HA DET GÖTT KRAM P.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela