Perrisblogg

NEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ!

Publicerad 2011-01-25 16:17:40 i Allmänt

Idag när jag kom hem kom jag på att jag hade glömt svenska läxan på skolan och då hade skolan redan låst dörrarna tror jag så det var lönlöst så jag måste plugga järnet imorgon eftersom den är tills på torsdag!
Idag fick jag också hem mitt armband som jag hade beställt men när min mamma skulle prova det så gick det sönder så nu kan jag inte ha det längre så jag måste nog skicka tillbaks det eller skicka ett brev till dem att jag fått ett armband med väldigt dålig kvalla :(
Men men nu ska jag ta och göra det.
HA DET GÖTT KRAM P.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela