Perrisblogg

Tack <3

Publicerad 2011-01-12 21:08:48 i Allmänt

Tack Kajsa för att du har gjort min blogg så fin! :) Jag är så tacksam över det

Jag sådde några blommor
en för varje vän Jag tror att de var fyra
men särskilt minns jag en
Det blev höst och vinter och blommorna de dog
på våren kom de åter men kvar bara tre stod
Så kom de stora regnet med moln så stora grå
och nästa gång jag såg dem så var de bara två
Sen så kom då solen med allt de ljus den har
och plötsligt står där ensam en liten blomma kvar
Du härdades i solen
du drunknade i regn
En sak är då säker
du är en verklig vän
Tack än en gång <3

Kommentarer

Postat av: lilla ja XD

Publicerad 2011-01-13 07:20:24

ingen orsak men jag är inte riktigt klar :) måste fixa inläggs bakrunden också :)

Postat av: PERRY

Publicerad 2011-01-13 14:09:38

okej säg till när du är klar så ska jag kolla då har du säkert gjort den super fin eftersom den redan är fin och du är inte klar än :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela