Perrisblogg

Det bara snurrar!

Publicerad 2011-03-29 16:52:09 i Allmänt

Hej Jag kommer inte på så mycket att skriva om eftersom det bara snurrar i mitt huvud just nu och det ända jag tänker på är mina kusiner.Det känns skönt att veta att dem mår bra och att dem inte har glömt mig. Men jag tänkte att jag skulle skriva ett lite inlägg iallafall! Idag fick jag sluta klockan 11.00 för det är utvecklingssamtal. Jag har klockan 14.20 hoppas att det inte tar så lång tid för jag ska till vårdcentralen klockan 15.00. De säger att det bara tar 30 min men han som  jag ska ha med brukar alltid att dra över.
Men jag hoppas att allt går bra så att det inte tar så lång tid och att det inte är något farligt.
Den här veckan har vi ganska mycket läxor fast det är mindre än vad vi brukar ha så det är inte så farligt men det är ganska jobbigt att ha läxor när man är så dålig att man inte orkar göra dem
man kanske orkar börja men sen efter en liten stund orkar man inte så mkt mer
sen ligger de bara på bordet och skräpar
för att man inte flyttar på de men nu måste jag nog försöka gör lite mer.
Bjuder på en bild eller två  för att göra inlägget lite längre!
HA DET GÖTT KRAM P.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela