Perrisblogg

JAG ÄR SÅ OTROLIGT LYCKLIG!

Publicerad 2011-03-27 20:45:58 i Allmänt

JAG KAN INTE FATTA ATT DET ÄR SANT!
DET KÄNNS SOM ATT DEN BIT SOM SAKNADES I MITT HJÄRTA FALLIT PÅ PLATS!
ATT FÅ KONTAKT IGEN MED MINA ÄLSKADE KUSINER SOM MAN INTE TRÄFFAT PÅ TIO ÅR KÄNNS FANTASTISKT!
JAG ÄR SÅ LYCKLIG OCH JAG LÄNGTAR SÅ ATT FÅ TRÄFFA DEM.
MEN DEN NÄRMSTA BOR 70 MIL IFRÅN MIG!
MEN JAG HOPPAS ATT VI KAN TRÄFFAS ALLIHOP PÅ SAMMA GÅNG
SÅ ATT FRIDA KANSKE KAN KOMMA UPP TILL STOCKHOLM OM JAG OCH SOPHIA FAR NER!
ÄLSKAR ER MYCKET OCH SAKNAR ER SJUKT MYCKET!
HA DET SÅ GÖTT KRAM P.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela