Perrisblogg

Tisdag!

Publicerad 2011-03-08 20:53:16 i Allmänt

Idag har jag jag först varit med Lydia och vi for på stan för att vi behövde byta några saker. Efter det åt vi med hennes pappa det var gött! vi åt på goutér. Sen var klockan så mycket så att jag var tvungen att gå för har lovat att hjälpa till att ineda ett rum. Det blev väldigt bra! men det är inte klart än.
Sen när jag kom hem från det for jag och min familj och simmade och jag simmade 30 längder. Efter det for vi och köppte semlor eftersom att det är fettisdag idag!
HA DET GÖTT KRAM P.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pernilla

Jag är en tjej på 13 jordsnurr. jag bor i ett gult hus med min familj lite utanför stan. Jag gillar att fara ut och resa och upptäcka världen utanför min egna stad. Jag har inget djur men om jag skulle ha ett skulle det nog vara en gris.Mina fritidsintressen är att sjunga,vara med kompisar,spela innebandy.Om ni undrar något är det bara att skriva en kommentar i något av mina inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela